English

delo.si

Blagovna znamka: delo.si
Glavna domena: http://www.delo.si/

Kontaktna oseba: Gregor Knafelc (urednik), Andrej Miholič (urednik), Marjana Volk (digitalno trženje)
Email: andrej.miholic@delo.si; marjana.volk@delo.si
Telefon: 01/ 473 75 654, 01/ 473 75 64

Podatki o izdajatelju

Naziv izdajatelja: Delo d.o.o.
Naslov: Dunajska c.5
Kraj: 1000 Ljubljana 
Izdajatelj: oktober, 2015 - danes

Podatki o izdajatelju

Naziv izdajatelja: Delo d.d.
Naslov:
Kraj:
Izdajatelj: Od pristopa k raziskavi do
september, 2015

Informacijsko spletno mesto.

Arhivski podatki

Aktualni podatki

1. Zaradi tehničnih težav, je bil na dan 03.02. in 24.02.2017 dostop do spletne strani www.delo.si omejen.

1. Med objavo rezultatov lokalnih volitev 5.10.2014 strežnik na delo.si ni deloval približno pol ure.
2. Od 5. do 12. oktobra so uporabniki Delo.si imeli občasne težave z nalaganjem člankov, in sicer jim ni naložilo strani do konca.
3. V medijski hiši Delo, d. d., opozarjamo, da je občuten padec zabeleženega števila uporabnikov naših spletnih portalov v celoti posledica doslednega upoštevanja novega Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom) in smernic Informacijske pooblaščenke. Naše portale delo.si, slovenskenovice.si, polet.si, pogledi.si in deloindom.si smo prilagodili zahtevam ZEKom-a. To pomeni, da uporabnikom brez njihovega izrecnega dovoljenja piškotkov ne nameščamo. Ugotavljamo, da to ni vedno praksa v drugih medijskih hišah. Smo ena izmed redkih medijskih hiš, ki navodila in smernice dosledno upošteva. To nas je na področju uradno izmerjenega dosega in izvedbi oglasnih kampanj postavilo v neenakopraven položaj na trgu. Našim portalom je uradno zabeležen doseg padel za več kot petino v primerjavi z obdobjem pred uveljavitvijo zakonodaje. Zaradi zabeleženega padca dosegov in izgube oglasnih priložnosti, ki so prav tako povezane z dosegi in piškotki, je medijski hiši Delo, d. d., nastala velika poslovna škoda. V Delu, d. d., zato zakonodajalca in nadzorne organe pozivamo, naj izvajanje evropske direktive o piškotkih prilagodijo dobri praksi, ki smo ji priča v ostalih državah Evropske unije. Tako bodo zagotovili stabilen in konkurenčen slovenski spletni prostor, kjer bo položaj udeležencev odvisen izključno od njihovih sposobnosti zagotavljanja kakovostnih storitev.
4. V medijski hiši Delo, d. d., opozarjamo, da je občuten padec zabeleženega števila naših spletnih uporabnikov na portalih delo.si, polet.si, pogledi.si in deloindom.si v celoti posledica doslednega upoštevanja novega Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom). Kar pomeni, da uporabnikom brez njihovega izrecnega dovoljenja piškotkov nismo nameščali. To velja tudi za piškotek, potreben za merjenje obiskanosti MOSS. To nas je na področju uradno izmerjenega dosega in izvedbi oglasnih kampanj postavilo v neenakopraven položaj na trgu. Našim portalom je uradno zabeležen doseg padel za več kot polovico v primerjavi z obdobjem pred uveljavitvijo zakonodaje.
5. Zaradi tehničnih težav je bil dostop do spletne strani večkrat omejen ali onemogočen (11.5, 13.5, 18.5. in 25.5.), zato je izmerjen obisk nižji, kot bi bil sicer.
6. Zaradi doslednega upoštevanja novega Zakona o elektronskih komunikacijah spletna stran slovenskenovice.si, delo.si, deloindom.si, Polet.si kot ena redkih ne beleži obiska uporabnikov, ki so zavrnili namestitev piškotkov. Zaradi tega je izmerjeno število obiskovalcev, ki so namestitev piškotkov dovolili, bistveno nižji od dejanskega obiska. V medijski hiši Delo, d. d., opozarjamo, da je občuten padec zabeleženega števila uporabnikov naših spletnih portalov v celoti posledica doslednega upoštevanja novega Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom) in smernic Informacijske pooblaščenke. Naše portale delo.si, slovenskenovice.si, polet.si, pogledi.si in deloindom.si smo prilagodili zahtevam ZEKom-a. To pomeni, da uporabnikom brez njihovega izrecnega dovoljenja piškotkov ne nameščamo. Ugotavljamo, da to ni vedno praksa v drugih medijskih hišah. Smo ena izmed redkih medijskih hiš, ki navodila in smernice dosledno upošteva. To nas je na področju uradno izmerjenega dosega in izvedbi oglasnih kampanj postavilo v neenakopraven položaj na trgu. Našim portalom je uradno zabeležen doseg padel za več kot polovico v primerjavi z obdobjem pred uveljavitvijo zakonodaje. Zaradi zabeleženega padca dosegov in izgube oglasnih priložnosti, ki so prav tako povezane z dosegi in piškotki, je medijski hiši Delo, d. d., nastala velika poslovna škoda. V Delu, d. d., zato zakonodajalca in nadzorne organe pozivamo, naj izvajanje evropske direktive o piškotkih prilagodijo dobri praksi, ki smo ji priča v ostalih državah Evropske unije. Tako bodo zagotovili stabilen in konkurenčen slovenski spletni prostor, kjer bo položaj udeležencev odvisen izključno od njihovih sposobnosti zagotavljanja kakovostnih storitev. Čim prej bo potrebno poiskati ustrezen kompromis, saj medijski družbi Delo d.d. spoštovanje navodil Pooblaščenke prinaša negativne gospodarske učinke.
7. Spletna stran zaradi prenove ni bila dostopna z 18. na 19. marec, dostop je bil zaradi prenove moten do vključno 21.marca.
8. Založnik je sporočil, da je bila stran občasno nedosegljiva: 1.7., med 12.7. in 14.7., med 16.7. in 19.7. ter 25.7.
9. "Zaradi doslednega upoštevanja novega Zakona o elektronskih komunikacijah spletna stran delo.si kot ena redkih ne beleži obiska uporabnikov, ki so zavrnili namestitev piškotkov. Zaradi tega je izmerjeno število obiskovalcev, ki so namestitev piškotkov dovolili, bistveno nižji od dejanskega obiska. V medijski hiši Delo, d. d., opozarjamo, da je občuten padec zabeleženega števila uporabnikov naših spletnih portalov v celoti posledica doslednega upoštevanja novega Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom) in smernic Informacijske pooblaščenke. Naše portale delo.si, slovenskenovice.si, polet.si, pogledi.si in deloindom.si smo prilagodili zahtevam ZEKom-a. To pomeni, da uporabnikom brez njihovega izrecnega dovoljenja piškotkov ne nameščamo. Ugotavljamo, da to ni vedno praksa v drugih medijskih hišah. Smo ena izmed redkih medijskih hiš, ki navodila in smernice dosledno upošteva. To nas je na področju uradno izmerjenega dosega in izvedbi oglasnih kampanj postavilo v neenakopraven položaj na trgu. Našim portalom je uradno zabeležen doseg padel za več kot polovico v primerjavi z obdobjem pred uveljavitvijo zakonodaje. Zaradi zabeleženega padca dosegov in izgube oglasnih priložnosti, ki so prav tako povezane z dosegi in piškotki, je medijski hiši Delo, d. d., nastala velika poslovna škoda. V Delu, d. d., zato zakonodajalca in nadzorne organe pozivamo, naj izvajanje evropske direktive o piškotkih prilagodijo dobri praksi, ki smo ji priča v ostalih državah Evropske unije. Tako bodo zagotovili stabilen in konkurenčen slovenski spletni prostor, kjer bo položaj udeležencev odvisen izključno od njihovih sposobnosti zagotavljanja kakovostnih storitev. Čim prej bo potrebno poiskati ustrezen kompromis, saj medijski družbi Delo d.d. spoštovanje navodil Pooblaščenke prinaša negativne gospodarske učinke."
10. Zaradi rednih vzdrževalnih del je bila meritev na spletni strani 6. in 7. aprila občasno motena.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več