Za prehransko tematiko še vedno največ zanimanja med starejšimi English

Za prehransko tematiko še vedno največ zanimanja med starejšimi

Po zadnjih podatkih MOSS je med slovenskimi spletnimi uporabniki v starosti med 10 in 75 let, kar 56 odstotkov takih, ki jih tematika o prehrani zanima ali zelo zanima. Zanimanje za prehransko tematiko v primerljivem merjenem obdobju stalno narašča med starejšimi spletnimi uporabniki.

Zadnji dostopni MOSS podatki kažejo, da se je največji porast zanimanja za tematiko o prehrani zgodil med starejšimi spletnimi uporabniki v starostni skupini nad 55 let. V primerjavi z 2009 jih je kar 22 odstotkov več, sledijo jim spletni uporabniki v starostni skupini med 45 in 54 let, kjer se je zanimanje za prehransko tematiko povečalo za 13 odstotkov.

Slika 1: Zanimanje za prehransko tematiko po starostnih skupinah v letih 2009, 2010, 2011 in 2012.

Vir: MOSS september 2009, september 2010, september 2011, september 2012.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2009/2012 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več