Mesto nakupa – spletna trgovina! English

Mesto nakupa – spletna trgovina!

Po zadnjih podatkih MOSS 17 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, v starosti med 10 in 75 let, najmanj mesečno nakupuje v slovenskih spletnih trgovinah, medtem ko se nekajkrat letno za tovrstni nakup odloči 26 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov.

Delež spletnih uporabnikov, ki se odločajo za tovrstne načine nakupovanja v primerljivem časovnem obdobju preteklih let, stalno narašča. Od 2009 dalje se stalno povečuje število spletnih uporabnikov, ki se odločajo za spletno nakupovanje, nasprotno pa še niža število tistih, ki se za spletno nakupovanje sploh na odločajo. Tako se je v primerjavi z 2009 delež spletnih uporabnikov, ki najmanj mesečno (ali pogosteje) nakupujejo preko spleta v slovenskih spletnih trgovinah, povečalo za dobro tretjino in po zadnjih podatkih letošnjega leta znaša več kot 200.000 spletnih uporabnikov. Delež spletnih uporabnikov, ki se po spletnih nakupih odpravijo nekajkrat letno, pa se je povečal za kar 47 odstotkov, kar predstavlja več kot 320.000 spletnih uporabnikov.

Slika 1: Namen in pogostost uporabe interneta: nakupovanje preko spleta v Sloveniji.

 Vir: MOSS 2009 - 2012


Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ); v obdobju 2009/2012 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več