Zanimanje za prehransko tematiko na spletu narašča English

Zanimanje za prehransko tematiko na spletu narašča

Po zadnjih podatkih MOSS, vsakega drugega slovenskega spletnega uporabnika, v starosti od 10 do 75 let, zelo zanima ali zanima tematika o prehrani. Zanimanje za to področje se je med spletnimi uporabniki od 2009 do danes povečalo za 12 odstotkov.

Poleg naraščanja zanimanja za omenjeno tematiko se od 2009 do danes manjša delež slovenskih spletnih uporabnikov, ki jih omenjena tematika sploh ne zanima ali ne zanima.

Prehranski tematiki so bolj naklonjeni starejši spletni uporabniki; po zadnjih podatkih MOSS se je od 2009 do danes zgodil največji porast zanimanja za prehransko tematiko v starostni skupini nad 55 let. V 2009 je tematika o prehrani zelo zanimala ali zanimala 10 odstotkov starejših od 55 let, v 2012 se je delež spletnih uporabnikov, ki jih tovrstna tematika zelo zanima ali zanima povečal za 40 odstotkov, kar pomeni, da je v starostni skupini starejših od 55 let 18 odstotkov takih, ki se zelo zanimajo ali zanimajo za prehransko tematiko.

Slika 1: Zanimanje za prehransko tematiko, med slovenskimi spletnimi uporabniki.

Vir: MOSS, 2012

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ); v obdobju 2009/2012 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.
 

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več