Pričel se je postopek izbora izvajalca MOSS 2013–2015 English

Pričel se je postopek izbora izvajalca MOSS 2013–2015

Danes je Razpisna komisija v imenu Sveta pristopnikov k projektu Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) pri Slovenski oglaševalski zbornici (SOZ) pričela s postopkom izbora izvajalca Merjenja obiskanosti spletnih strani – MOSS v projektnem obdobju 2013–2015.

Razpisna komisija je v imenu Sveta pristopnikov MOSS pričela s postopkom izbora izvajalca MOSS za novo projektno obdobje 2013–2015 in na podlagi vabila k oddaji ponudbe k sodelovanju povabila tako slovenske kot tudi tuje raziskovalne hiše. Zainteresirani ponudniki bodo svoje ponudbe lahko oddali do 29. junija 2012.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) že vse od leta 2006. V prvem razpisnem obdobju 2006–2008 jo je dvakrat letno (aprila in septembra) izvajala raziskovalna hiša Aragon. Od aprila 2009 pa se z izvajalcem Valicon iz Ljubljane in podizvajalcem Gemius iz Poljske izvaja kontinuirano vsak mesec. Cilj projekta MOSS je dolgoročno izvajanje raziskave obiskanosti spletnih strani na način, ki omogoča strokovne in kakovostne meritve ter omogoča izbiro najboljšega izvajalca meritev.


 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več