Slovenski spletni uporabniki bolj pogosto obiskujejo slovenske spletne trgovine English

Slovenski spletni uporabniki bolj pogosto obiskujejo slovenske spletne trgovine

Po podatkih MOSS se število slovenskih spletnih uporabnikov, ki nakupujejo v spletnih trgovinah, iz leta v leto povečuje. Letos se je v primerjavi z 2010 število spletnih kupcev, ki v (slovenskih ali tujih) spletnih trgovinah nakupujejo najmanj nekajkrat letno, povečalo za 17 odstotkov.

Po podatkih MOSS je bilo v 2010 441.106 spletnih uporabnikov, ki v slovenskih ali tujih spletnih trgovinah nakupujejo najmanj nekajkrat letno, medtem ko se je to število v 2012 povečalo na 570.392.

Število spletnih kupcev, ki kupujejo v slovenskih spletnih trgovinah, pa je precej višje od števila posameznikov, ki se odločajo za spletne nakupe v tujih spletnih trgovinah. Marca 2012 se je 514.711 slovenskih spletnih uporabnikov v starosti med 10 in 75 let opredelilo, da najmanj nekajkrat letno nakupujejo v slovenskih spletnih trgovinah, medtem ko v tujih spletnih trgovinah najmanj nekajkrat letno nakupuje 279.596 slovenskih spletnih uporabnikov.

Slika 1: Slovenski spletni uporabniki, ki najmanj nekajkrat letno nakupujejo v:

Vir: MOSS 2010 – 2012


Vas zanima več? Pišite nam na moss@valicon.net.
 

Valuta MOSS je mesečni doseg

Valuta MOSS marec 2012 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. marcem 2012. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh 105 merjenih strani v obdobju med 1. in 31. marcem 2012 znaša 1.281.400 različnih slovenskih obiskovalcev. Marca 2012 znaša ocenjen dodatni doseg (tujina) 763.717 in predstavlja število uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk lociranih izven Slovenije.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2009/2012 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več