Nakupovalna mrzlica se začenja tudi na spletu English

Nakupovalna mrzlica se začenja tudi na spletu

Bližamo se novoletnim praznikom in ena bistvenih značilnosti tega obdobja je gotovo nakupovanje, z njim povezana darila in obdarovanje naših najbližjih. To pa se seveda pozna pri obiskih nakupovalnih centrov in trgovin z različnimi izdelki in storitvami. Povečan obisk spletnih strani, ki so povezane s spletnimi nakupi, smo v tem obdobju opazili tudi v raziskavi MOSS.

V novembru 2011 se je obisk s spletnimi nakupi povezanih strani v primerjavi s povprečjem zadnjih šest mesecev povečal za 10 odstotkov. Povprečje dosega omenjenih strani od maja 2011 do oktobra 2011 znaša 26 odstotkov, medtem ko smo v novembru pri teh istih straneh namerili 29-odstotni doseg.

Slika 1: Doseg spletnih strani sodelujočih v MOSS, ki so povezane s temo spletnih nakupov.

Vir: MOSS 2011

S pomočjo podatkov MOSS želimo preveriti, katera ciljna skupina je glede na strukturo občinstva na spletnih straneh, povezanih s spletnimi nakupi nadpovprečno zastopana v primerjavi z deležem, ki ga ima na celotni spletni populaciji.
Po podatkih MOSS za november 2011 je na straneh, ki so povezane s spletnimi nakupi nadpovprečno zastopana starostna skupina od 25 do 34 let; študenti in posamezniki, ki preko spleta nakupujejo v Sloveniji ali tujini nekajkrat letno, mesečno ali tedensko/pogosteje ter posamezniki, ki jih zelo zanima področje avtomobilizma, kozmetike in mobilne telefonije.

Vas zanima več? Pišite nam na moss@valicon.net.
 

Valuta MOSS je mesečni doseg

Valuta MOSS november 2011 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 30. novembrom 2011. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.


Doseg vseh 118 merjenih strani v obdobju med 1. in 30. novembrom 2011 znaša 1.237.847 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci 118 spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 665 milijonov prikazov. Novembra 2011 znaša ocenjen dodatni doseg (tujina) 790.287 in predstavlja število uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk lociranih izven Slovenije.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2009/2011 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več