Spletni iskalniki so pomemben kanal začetka obiskov spletnih strani English

Spletni iskalniki so pomemben kanal začetka obiskov spletnih strani

Po podatkih raziskave merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) se približno tretjina obiskov spletnih strani, ki sodelujejo v raziskavi MOSS prične z vpisom določene iskane besede v spletni iskalnik. V septembru 2011, se je na takšen način pričelo 32 odstotkov vseh obiskov spletnih strani, ki sodelujejo v raziskavi MOSS, v oktobru 2011 32,6 odstotkov, v novembru 2011 pa 33 odstotkov.

Vseeno pa se večina obiskov spletnih strani prične z neposrednim vpisom url naslova v spletni brskalnik. Delež takšnega načina začetka obiska spletnih strani, ki sodelujejo v raziskavi MOSS, je v omenjenih treh mesecih več kot 50 odstotkov (september 55,5 odstotkov, oktober 54,2 odstotka in november 54 odstotkov).

Slika 1: Načini začetka obiska spletnih strani, ki sodelujejo v raziskavi MOSS, v septembru, oktobru in novembru 2011, z neposrednim vpisom url naslova v spletni brskalnik, z vnosom določene besede v spletni iskalnik ali s povezavo z druge spletne strani.

(Vir: MOSS 2011)

 

Delež obiskov spletnih strani, ki se pričnejo z vpisom iskane besede v iskalnik, je torej primerljiv v zadnjih treh mesecih. S podatki raziskave MOSS pa smo pridobili tudi najbolj iskane besede v spletnih iskalnikih, s katerimi se prične določen delež obiskov spletnih strani, ki sodelujejo v MOSS. Pri tem ugotovimo, da ostajata prvi dve mesti najpogostejših vpisov v spletne iskalnike v zadnjih treh mesecih nespremenjeni. Sledi jim podoben nabor iskanih besed, katerih vrstni red se iz meseca v mesec spreminja.

Slika 2: 20 najpogosteje vpisanih besed v spletne iskalnike, s katerimi so se pričeli obiski spletnih strani, ki sodelujejo v raziskavi MOSS. 

(Vir: MOSS 2011)

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2009/2011 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več