Zimska turistična sezona se za marsikoga začne na spletu English

Zimska turistična sezona se za marsikoga začne na spletu

Približujejo se novoletni prazniki, med katerimi marsikdo izkoristi prosti čas za potovanja in oddih. V kombinaciji s čedalje krajšim časom, ki nam je na voljo za organizacijo tovrstnih dejavnosti, je hitro pridobivanje natančnih informacij o turistični ponudbi ključnega pomena. To je tudi glavni razlog, da splet postaja eden bolj pomembnih in čedalje pogosteje uporabljenih kanalov za iskanje turističnih informacij.

Po podatkih MOSS za mesec september 2011, kar 28 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov med 10. in 75. letom starosti vsaj enkrat mesečno preko spleta išče informacije, povezane s turizmom, potovanji, turističnimi agencijami ter njihovimi ponudbami, najmanj nekajkrat letno pa po tovrstnih spletnih straneh brska že 66 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov.

Slika 1: Pogostost uporabe interneta za iskanje turističnih informacij
 

Vir: MOSS, september 2011

V raziskavi MOSS je septembra 2011 sodelovalo 6 spletnih strani, ki so tematsko povezane s potovanji, dopusti ali turističnimi agencijami. Zbrani podatki nam razkrivajo, da po tovrstnih straneh večinoma (v 57 odstotkih primerov) brskajo ženske. Prav tako se ženske na tovrstnih straneh v povprečju zadržijo približno minuto dlje kot moški. Moški pa so aktivnejši pri brskanju po njihovih podstraneh, saj v povprečju opravijo dva prikaza strani več kot ženske.

Slika 2: Struktura obiskovalcev glede na spol, povprečen čas obiska ter povprečno število prikazov na obiskovalca v okviru šestih spletnih strani, povezanih s turistično tematiko, ki so septembra 2011 sodelovale v raziskavi MOSS.

Vir: MOSS, september 2011

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2009/2011 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

 

 

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več