Ženske bolj zanimajo informacije o nepremičninah kot moške English

Ženske bolj zanimajo informacije o nepremičninah kot moške

Po podatkih MOSS je med slovenskimi uporabniki spleta v starosti od 10 do 75 let dobrih 30 odstotkov takih, ki jih spletne vsebine o nepremičninah zanimajo ali zelo zanimajo.

Izpostaviti velja, da je med spletnimi uporabniki, ki so izrazili zanimanje za omenjeno tematiko, zabeležena velika razlika glede na spol. Po podatkih MOSS so v opazovanem obdobju (od 2009 do 2011) ženske večje navdušenke nad tematiko nepremičnin. Podatki za 2011 namreč kažejo, da je med vsemi slovenskimi spletnimi uporabniki, ki jih tematika nepremičnin zanima ali zelo zanima, kar 82 odstotkov žensk. Podobna slika je veljala že za obdobji 2010 in 2009.

Slika 1: Spletni uporabniki, ki jih področje nepremičnin zanima ali zelo zanima, glede na spol.
(Vir: MOSS 2009 – 2011)
 

Po podatkih MOSS za 2011 je med uporabniki spleta, ki jih področje nepremičnin zanima ali zelo zanima, najbolj zastopana starostna skupina od 15 do 34 let. V tem starostnem obdobju je kar polovica vseh spletnih uporabnikov, ki so izrazili interes za informacije o nepremičninah. Slednja ugotovitev je pričakovana, saj se v veliki večini ravno posamezniki v teh starostnih skupinah soočajo z reševanjem stanovanjske problematike.

Slika 2: Spletni uporabniki, ki jih področje nepremičnin zanima ali zelo zanima, glede na starost.
(Vir MOSS: 2011)

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2009/2011 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

 


 

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več