Radio ali glasbo preko interneta posluša že 62 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta English

Radio ali glasbo preko interneta posluša že 62 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta

Splet danes uporablja že 75 odstotkov slovenske populacije v starosti od 10 do 75 let. Prav razširjenost dostopa do interneta je vplivala na spremembe delovanja marsikatere industrije; ena takih je tudi glasbena.

Podatki MOSS kažejo, da internet ostaja pomemben kanal poslušanja glasbe in radia. Če je bilo takih, ki vsaj nekajkrat letno ali pogosteje poslušajo radio ali glasbo preko interneta, v 2009 56 odstotkov, danes to velja že za 62 odstotkov vseh posameznikov na spletu.

Slika 1: Poslušanje radia ali glasbe preko interneta nekajkrat letno ali pogosteje
(Vir: MOSS 2009 – 2011) 

Povečuje se tudi delež posameznikov, ki so intenzivnejši uporabniki tovrstnih vsebin na spletu. V 2011 je med slovenskimi uporabniki spleta že 36 odstotkov takih (kar je 5 odstotkov več, v primerjavi z 2009), ki tedensko ali pogosteje uporabljajo splet za poslušanje radia in glasbe.
Poslušanje radia ali glasbe preko spleta je zanimivo za vse uporabnike spleta, ne glede na spol, čeprav so v opazovanem obdobju v tej ciljni skupini v rahli prednosti moški. Po podatkih MOSS je bilo 2009 med vsemi uporabniki, ki so vsaj nekajkrat letno ali pogosteje poslušali radio ali glasbo preko spleta, 53 odstotkov moških, kar je primerljivo z 2011 (52 odstotkov moških, 48 odstotkov žensk).

Slika 2: Poslušanje radia in glasbe preko spleta nekajkrat letno ali pogosteje glede na starostni razred (Vir: MOSS 2009 – 2011)

 

Pri dostopanju do tovrstne ponudbe na spletu je po pričakovanju bolj aktivna mlajša populacija. V 2011 predstavlja starostna skupina od 15 do 34 let kar 50 odstotkov tistih, ki vsaj nekajkrat letno ali pogosteje poslušajo radio in glasbo preko spleta. Razviden je tudi trend rasti uporabe tovrstnih vsebin na spletu na populaciji 45+. 

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2009/2011 jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

 

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več