Kam na poletni dopust? Slovenski uporabniki spleta iščejo odgovor v »last minute« ponudbah. English

Kam na poletni dopust? Slovenski uporabniki spleta iščejo odgovor v »last minute« ponudbah.

Podatki MOSS kažejo, da 28% slovenskih uporabnikov spleta vsaj mesečno če ne pogosteje na spletu brska za turističnimi informaciji. Takih, ki za tovrstnimi ponudbami brskajo vsaj nekajkrat letno pa je po MOSS že 65%.

Analiza obiskanosti v projektu MOSS sodelujočih spletnih strani s turistično vsebino razkriva, da Slovenci o ponudbah za poletno dopustovanje najraje razmišljamo tik pred zdajci, ko so najbolj aktualni t.i. »last minute« aranžmaji.

** Spletni strani C in D sta se meritvi MOSS pridružili julija 2009 oziroma avgusta 2009.

Po podatkih MOSS smo poleti 2010 sicer beležili nekoliko nižjo obiskanost spremljanih spletnih strani v primerjavi s poletjem 2009, kar verjetno lahko pripišemo tudi vplivu recesije in z njo povezanim manjšim povpraševanjem. Kljub temu pa velja, da med ciljnimi skupinami, ki ostajajo aktivni obiskovalci spletnih strani s turistično vsebino, lojalnost (povprečno število obiskov na obiskovalca) v času narašča.

 

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ, v obdobju 2009/2011 pa jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

 Za več informacij o navadah in profilih spletnih uporabnikov, nam pišite na naslov moss@valicon.net.

 

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več