Mlajšim glasbe in filma, starejšim pa zdravja English

Mlajšim glasbe in filma, starejšim pa zdravja

Podatki raziskave MOSS razkrivajo, da trije od štirih slovenskih spletnih uporabnikov v starosti od 10 do 75 let splet uporabljajo za spremljanje novic. 68% vseh uporabnikov spleta išče zabavo na internetu v glasbi in filmih, medtem ko jih 60% rado pobrska za informacijami o potovanjih.

Slika 1: Delež zanimanja za posamezno področje med slovenskimi spletnimi uporabniki od 10 do 75 let (vir: MOSS, 2011)

 

Novičarstvo ostaja glavno interesno področje slovenskih spletnih uporabnikov. Izjema so mlajši uporabniki spleta (od 10 do 25 let), ki jih nekoliko bolj kot novice, na spletu zanimajo zabavne vsebine povezane s filmi in glasbo.

Spletni uporabniki v starosti od 25 do 34 let, za katere sicer velja, da na spletu v povprečju preživijo največ časa mesečno, se pogosteje kot ostali uporabniki zanimajo za informacije o računalništvu in za erotične vsebine. Medtem ko podatki MOSS razkrivajo, da uporabnike v starosti od 35 do 44 let pogosteje kot ostale na spletu zanimajo vsebine o avtomobilizmu in prehrani.

Starejše generacije na spletu poleg novic najbolj zanimajo vsebine o zdravju in zdravilih.

 

Slika 2: Delež zanimanja za posamezno področje med spletnimi uporabniki glede na različne starostne skupine (vir: MOSS, 2011)

 

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ, v obdobju 2009/2011 pa jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius.

Za več informacij o navadah in profilih spletnih uporabnikov, nam pišite na naslov moss@valicon.net

 

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več