Spletni kupci novoletna darila iščejo že novembra English

Spletni kupci novoletna darila iščejo že novembra

Novoletna nakupovalna mrzlica je po podatkih MOSS v slovenske spletne trgovine uspela privabiti več kot 400.000 obiskovalcev. Za potrošnike, ki se odločijo novoletna darila poiskati v spletnih trgovinah velja, da pričnejo z aktivnim iskanjem že nekoliko prej. Nakupovanje preko spleta v zadnjem trenutku v večini primerov nima smisla, saj moramo upoštevati da kupljeno, sploh ob naročilih iz tujine, verjetno ne bo dostavljeno ob pravem času.

Po podatkih MOSS so slovenske spletne trgovine, ki sodelujejo v raziskavi glede na povprečje zadnjega četrtletja največjo obiskanost beležile že v prvih tednih novembra, največja 10% rast obiska je bila zabeležena med 8. in 15. novembrom. Obiskanost slovenskih spletnih trgovin je ostala v povprečju zadnjega četrtletja oziroma nekoliko nad njim še do približno 15. decembra, kasneje pa glede na splošno zmanjšanje aktivnosti spletnih uporabnikov na slovenskem internetu beležimo tudi nižjo obiskanost spletnih trgovcev.

 
 
Sicer pa podatki MOSS kažejo, da je med približno 1.2 mio slovenskih spletnih uporabnikov v starosti od 10 do 75 let 41 % takih, ki vsaj nekajkrat letno opravijo nakup preko spleta. Takih, ki v domačih ali tujih spletnih trgovinah nakupujejo vsaj mesečno je po zadnjih podatkih raziskave MOSS 17 %. 
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ, v obdobju 2009/2011 pa jo izvaja družba Valicon iz Ljubljane s podizvajalcem podjetjem Gemius. Po podatkih raziskave MOSS smo med 120-imi merjenimi spletnimi stranmi v mesecu decembru 2010 dosegli 1.188.815 slovenskih spletnih uporabnikov v starosti od 10 - 75 let. Najvišji doseg med 120-imi spletnimi stranmi je bil decembra zabeležen na spletni strani 24ur.com, ki ji sledijo siol.net, najdi.si, rtvslo.si in bolha.com. 
 
 
Valuta MOSS je mesečni doseg
 
Valuta MOSS december 2010 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju od 1. do 31. decembra 2010. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije pridobljene s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.
Doseg vseh 120-ih merjenih strani v obdobju od 1.12. do 31.12.2010 znaša 1.188.815  različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci 120-ih spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj manj kot 636 milijonov prikazov. V mesecu decembru 2010 znaša ocenjen dodatni doseg – tujina 947.410 in predstavlja število uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, ki niso locirane v Sloveniji.

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več