Kaj zanima slovenske spletne uporabnike? English

Kaj zanima slovenske spletne uporabnike?

Splet že dolgo ni več na obrobju, v posameznih industrijah predstavlja središče poslovnega dogajanja. Tako je skozi leta močno zaznamoval in spremenil strukturo poslovnih procesov v letalski industriji, turizmu, kataloški prodaji, prodaji izdelkov in storitev preko malih oglasov in spletnih trgovin ter v zabavni industriji. Vse bolj pa v spletno poslovanje vstopajo tudi klasične panoge, kot so banke, zavarovalnice, investicijski skladi, nepremičninski trg, proizvodnja in še bi lahko naštevali.

Z vidika potrošnika internet predstavlja okolje neskončnih informacij in mnoštva izbir, zato so podjetja nenehno postavljena pred izziv kako postati in ostati opažen na spletu. Na slovenskem trgu podatki raziskave MOSS razkrivajo demografske profile in navade potrošnikov na spletu ter ponujajo vpogled v to, katere medije slednji najpogosteje obiskujejo, zato projekt MOSS predstavlja enega pomembnejših virov pri izvedbi ciljanih komunikacijski aktivnosti.

Doseg v mesecu oktobru 2009

Po podatkih MOSS je doseg med 117 merjenimi spletnimi stranmi v mesecu oktobru 2009 znašal 1.092.567 slovenskih spletnih uporabnikov v starosti od 10-75 let. Najvišji doseg med 117 spletnimi stranmi, so oktobra imeli: 24ur.com, najdi.si, siol.net, rtvslo.si in bolha.com.

Katera so področja oziroma informacije, za katerimi slovenski spletni uporabniki najraje pobrskajo?

76% uporabnikov spleta pravi, da jih zelo zanimajo ali zanimajo novice, sledijo jih informacije s področja glasbe in film (67%) ter vedno zanimive ponudbe o potovanjih (60%).

In kakšno je zanimanje slovenskih spletnih uporabnikov za informacije o ostalih panogah? 53% jih pravi, da se zanimajo ali zelo zanimajo za informacije o avtomobilizmu, enako velja za šport. Sledijo informacije o prehrani, kar zanima ali zelo zanima 52% Slovencev, ki vsaj mesečno dostopajo do spleta ter informacije o zdravju in zdravilih (50%).

Graf 1: Informacije, ki slovenske spletne uporabnike zanimajo ali zelo zanimajo (%)

Skorajda ni panoge ali področja, ki se ju splet ne bi dotaknil. Zmožnost trgu predstaviti nov produkt ali storitev ter takoj pridobiti odziv in mnenje, se po potrebi hitro odzvati, z namenom izboljšati in še bolj približati ponudbo kupcem, je bistvena prednost spleta pred drugimi kanali komuniciranja. Vzpostaviti in ohranjati interaktivno dinamiko odnosov s potrošniki, pa za podjetja poleg boljših izhodišč za novo ali dodatno prodajo, predstavlja tudi vir zanimivih informacij o novih, prihajajočih trendih in potrebah trga, s čimer lahko pogojujejo tudi svoj nadaljnji razvoj.

Valuta MOSS je mesečni doseg

Valuta MOSS oktober 2009 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju od 1. do 31. oktobra 2009. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije pridobljene s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh 117 merjenih strani v obdobju od 1.10. do 31.10.2009 znaša 1.092.567 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci 117 spletnih strani so v tem obdobju opravili dobrih 573 milijonov prikazov. V mesecu oktobru 2009 znaša ocenjen dodatni doseg – tujina 586.514 in predstavlja število uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, ki niso locirane v Sloveniji.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več