Tretjina uporabnikov na spletu vsaj enkrat mesečno išče turistične informacije English

Tretjina uporabnikov na spletu vsaj enkrat mesečno išče turistične informacije

Zima še vedno pritiska, zato mnogi spletni uporabniki iščejo destinacije za smučarski oddih ali pa so z mislimi že pri poletnem dopustu. Na spletu turistične informacije o potovanjih in potovalnih agencijah tedensko išče 10 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov. Mesečno se zanje zanima slaba petina, nekajkrat letno pa na slovenskem spletu dobra tretjina.

Graf: Pogostost iskanja turističnih informacij na spletu med slovenskimi spletnimi uporabniki.

Glede na zaposlitveni status spletnih uporabnikov se za turistične informacije na spletu najpogosteje, na tedenski ravni, zanimajo samozaposleni (13 odstotkov) in upokojenci (12 odstotkov), nekoliko manj pa zaposleni v podjetjih (11,6 odstotka) in zaposleni v javnem sektorju (10,4 odstotka). Le 7 odstotkov brezposelnih za tovrstnimi informacijami brska tedensko. Nekajkrat letno turistične informacije na spletu išče 43,5 odstotka zaposlenih v javnem sektorju, 41,7 odstotka samozaposlenih, 41,4 odstotka zaposlenih v podjetjih, 30,6 odstotka brezposelnih in 29 odstotkov upokojencev.

Valuta MOSS december 2015 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. decembrom 2015. Doseg pove, koliko različnih oseb s slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. decembrom 2015 znaša 1.497.073 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 622,9 milijonov prikazov. Decembra 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 585.499 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v decembru 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, slovenskenovice.si, najdi.si, zurnal24.si, Med.Over.Net, avto.net ter itis.si.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več