Prehrana vse bolj priljubljena tema na spletu English

Prehrana vse bolj priljubljena tema na spletu

Prehrana je pogosta tematika novoletnih zaobljub. Na spletu se zanjo zanima kar 60 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov in uporabnic. Zanimanje pogosteje izražajo ženske in starejši spletni uporabniki.

Zadnji podatki raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da tematika prehrane zelo zanima 17,5 odstotka slovenskega spletnega občinstva, 42,2 odstotka zanima, 20,6 odstotka pa je neopredeljenih. Zanimanje je zanikalo nekaj več kot 15 odstotkov vprašanih.

Graf: Zanimanje za prehrano med slovenskimi spletnimi uporabniki.

Za prehrano se pogosteje zanimajo ženske na spletu. 24,9 odstotka se jih je izreklo, da jih prehrana zelo zanima, 46,7 pa da jih zanima. Med moškimi je močno zanimanje izrazilo 10,7 odstotka, zanimanje pa 37,9 odstotka.

Zanimanje za to tematiko zelo očitno narašča s starostjo, saj se v starostni skupini med 15 in 24 let zanjo zanima 58 odstotkov, med 25 in 34 let 61 odstotkov, med 35 in 44 let pa 63 odstotkov. Med uporabniki med 45. in 54. letom je interes potrdilo 64 odstotkov, nad 55. letom pa kar 68 odstotkov.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več