Na slovenskem spletu nekoliko več moških in manj mladih spletnih uporabnikov English

Na slovenskem spletu nekoliko več moških in manj mladih spletnih uporabnikov

Medtem ko je na na slovaškem, poljskem in češkem spletu število žensk in moških izenačeno, je na slovenskem spletu po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) moških nekoliko več kot žensk. Pri starostni strukturi je razlika s primerjanimi državami največja v starostni skupini med 12. in 25. letom starosti.

Med spletnimi uporabniki na slovenskem spletu je več moških kot žensk. Podobno situacijo je mogoče opaziti tudi na hrvaškem spletu, medtem ko je na slovaškem, češkem in poljskem spletu razmerje med spoloma uravnoteženo.

Graf 1: Primerjava med deleži žensk in moških, ki uporabljajo splet na trgih Srednje in Vzhodne Evrope, in njihova starostna struktura.

Raziskava MOSS kaže, da je na slovenskem spletu 23 odstotkov uporabnikov starih med 12 in 25 let, 22 odstotkov med 26 in 35 let, 22 odstotkov med 36 in 45 let, 17 odstotkov med 46 in 55 let, 12 odstotkov med 56 in 65 let ter 4 odstotki med 66 in 75 let. V primerjavi z drugimi državami je opazen predvsem nekoliko manjši delež mladih uporabnikov med 12. in 25. letom starosti. V primerjavi s Slovenijo, kjer je v tej starostni skupini 23 odstotkov spletnih uporabnikov, jih je na Slovaškem 29, na Poljskem 24 in na Hrvaškem 30 odstotkov.

Največ slovenskih spletnih uporabnikov prihaja iz osrednje-slovenske regije, kar 27 odstotkov, sledijo Podravje (15 odstotkov), Gorenjska (11 odstotkov) ter Savinjska (11 odstotkov).

 

Graf 2: Regijska struktura slovenskih spletnih uporabnikov.

Valuta MOSS november 2015 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 30. novembrom 2015. Doseg pove, koliko različnih oseb s slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 30. novembrom 2015 znaša 1.494.085 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 665,9 milijonov prikazov. Novembra 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 553.214 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v novembru 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, slovenskenovice.si, najdi.si, Med.Over.Net, zurnal24.si, avto.net ter delo.si.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več