Pričel se je postopek izbora izvajalca storitev promocije in trženja MOSS 2016–2018 English

Pričel se je postopek izbora izvajalca storitev promocije in trženja MOSS 2016–2018

Izvršni odbor je v imenu Sveta pristopnikov k projektu Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) pri Slovenski oglaševalski zbornici (SOZ) pričel s postopkom izbora izvajalca storitev promocije in trženja projekta Merjenje obiskanosti spletnih strani – MOSS v projektnem obdobju 2016–2018.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) že vse od leta 2006. V treh razpisnih obdobjih so raziskavo MOSS izvajale raziskovalne hiše Aragon, Valicon s podizvajalcem Gemius iz Poljske ter v tekočem razpisnem obdobju Gemius Adria iz Ljubljane. V septembru je Razpisna komisija v imenu Sveta pristopnikov MOSS izdala Poziv k oddaji ponudb za izbor izvajalca raziskave MOSS, ker pa si v novem razpisnem obdobju želi intenzivnejšega zastopanja skupnih interesov pristopnikov in vodstva projekta, zlasti pa stremi k povečanju investicij na slovenskem spletnem trgu, je Izvršni odbor (IO MOSS) v imenu Sveta pristopnikov MOSS pričel še s postopkom izbora izvajalca storitev promocije in trženja MOSS za novo projektno obdobje 2016–2018. IO MOSS na podlagi vabila k oddaji ponudbe k sodelovanju vabi podjetja in fizične osebe s statusom s.p. Zainteresirani ponudniki bodo svoje ponudbe lahko oddali do 2. novembra 2015.

Zainteresirani ponudniki (podjetja in fizične osebe s statusom s.p.) lahko celotno dokumentacijo Vabila k oddaji ponudb za izbor izvajalca storitev promocije in trženja projekta MOSS 2016-2018 prevzamejo na SOZ, kontakt Petra Prelog (petra.prelog@soz.si; 01 439 60 57).

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več