Na slovenskem spletu največ časa preživijo uporabniki z visokim neto mesečnim dohodkom English

Na slovenskem spletu največ časa preživijo uporabniki z visokim neto mesečnim dohodkom

Zadnji podatki raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da slovenskim spletnim stranem (v nadaljevanju slovenskemu spletu) daleč največ časa namenja skupina spletnih uporabnikov, katerih mesečni neto dohodek presega 1460 evrov. Sledijo uporabniki z dohodkom med 1100 in 1460 evrov. Glede na starost povprečno največ časa na slovenskem spletu preživijo uporabniki med 25. in 34. letom ter med 45. in 54. letom.

Raziskava MOSS kaže, da pri primerjavi časa, preživetega na slovenskem spletu glede na mesečni neto dohodek, daleč prednjačijo slovenski uporabniki, ki mesečno prejmejo nad 1460 evrov. Mesečno slovenskemu spletu namenijo povprečno 17 ur in 18 minut, sledijo uporabniki z dohodkom med 1100 in 1460 evri s 14 urami in 51 minutami. Ostale skupine spletnih uporabnikov slovenskemu spletu namenijo dobrih 10 ur mesečno. Slovenski spletni uporabniki brez lastnega dohodka pa na spletu prebijejo povprečno 12 ur in 19 minut.

Graf 1: Čas, ki ga spletni uporabniki preživijo na slovenskem spletu na mesečni ravni glede na mesečni neto dohodek.

Delež slovenskih spletnih uporabnikov z neto mesečnim dohodkom nad 1460 evrov sicer znaša 6,6 odstotka. V skupino z dohodkom med 1100 in 1460 evri spada 9,7 odstotka, med 730 in 1100 evri 21,9 odstotka, med 365 in 730 evri 24,4 odstotka, pod 365 evri pa 6,9 odstotka slovenskega spletnega občinstva. Delež slovenskih spletnih uporabnikov brez lastnega dohodka znaša 9 odstotkov. Petina spletnih uporabnikov na to vprašanje ni želela odgovoriti.

Glede na zadnje podatke raziskave MOSS mesečno na slovenskem spletu največ časa preživijo spletni uporabniki v starostni skupini med 25 in 34 let, 13 ur in 54 minut, ter v skupini med 45 in 54 let, 13 ur in 37 minut. Sledita jim skupini med 35. in 44. letom starosti z 11 urami in pol ter nad 55. letom starosti z 11 urami in 8 minutami. Manj časa slovenskemu spletu namenijo uporabniki pod 24. letom starosti.

Graf 2: Čas, ki ga spletni uporabniki preživijo na slovenskem spletu na mesečni ravni glede na starost.

Valuta MOSS avgust 2015 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. avgustom 2015. Doseg pove, koliko različnih oseb s slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. avgustom 2015 znaša 1.455.626 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 596,3 milijonov prikazov. Avgusta 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 594.382 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v avgustu 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, slovenskenovice.si, rtvslo.si, najdi.si, Med.Over.Net, avto.net, zurnal24.si ter vizita.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več