Za šport se na spletu najbolj zanimajo Zasavci, najmanj pa Primorci English

Za šport se na spletu najbolj zanimajo Zasavci, najmanj pa Primorci

Splošno med Slovenci prevladuje precejšnje zanimanje za šport, raziskava Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) pa je pokazala, da je interes velik tudi med slovenskimi spletnimi uporabniki. Zanimanje narašča s starostjo spletnega občinstva, najvišje pa je v starostni skupini med 45. in 54. letom starosti. Za tematiko športa se najbolj zanimajo prebivalci zasavske, podravske in pomurske regije, najmanj pa spletni uporabniki iz primorskih regij.

Zanimanje za šport narašča s starostjo spletnih uporabnikov. Med uporabniki med 15. in 24. letom starosti se za šport zanima oziroma zelo zanima 51,8 odstotkov spletnih uporabnikov, v skupini od 25 do 34 let je zanimanje izrazilo 53,2 odstotka, med 35 in 44 let pa 56,1 odstotka. Najvišje je zanimanje pri uporabnikih v starostni skupini med 45. in 54. letom; kar 61,4-odstotno. Nekoliko manj, 60,4 odstotka uporabnikov, je zanimanje izrazilo v skupini nad 55 let.

Raziskava MOSS je pokazala nekaj odstopanj tudi glede na regijo, kjer spletni uporabniki živijo. Najvišje je zanimanje v Zasavju (56,9 odstotka spletnih uporabnikov), Podravju (56,8 odstotka) in Pomurju (56,4 odstotka), med regije z najnižjim zanimanjem pa se uvrščajo predvsem primorske regije: Obalno-kraška (44,1 odstotka), Goriška (47,4 odstotka) ter Notranje-kraška (50,8 odstotka).

Graf: Odstotek uporabnikov, ki se za tematiko športa zanima po regijah.

Večjih odstopanj v zanimanju glede na neto dohodek spletnih uporabnikov ni moč zaznati. V povprečju je zanimanje izrazilo skoraj 60 odstotkov, nekoliko manj pa je zanimanja med uporabniki brez mesečnega dohodka, šport zanima 49,4 odstotka spletnih uporabnikov iz te skupine.

Valuta MOSS julij 2015 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. julijem 2015. Doseg pove, koliko različnih oseb s slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. julijem 2015 znaša 1.454.273 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 592,8 milijonov prikazov. Julija 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 581.319 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v juliju 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, slovenskenovice.si, najdi.si, Med.Over.Net, avto.net, zurnal24.si ter vizita.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več