Zanimanje za novice narašča s starostjo English

Zanimanje za novice narašča s starostjo

Ljubljana, 20. julij 2015: Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) zanimanje spletne populacije za novice v Sloveniji narašča s starostjo. Največji interes je opazen v starostni skupini nad 55 let, 85 odstotkov spletnih uporabnikov je odgovorilo, da jih novice "zanimajo" ali "zelo zanimajo".

Za novice se zelo zanima 35 odstotkov slovenske spletne populacije. 42 odstotkov je na vprašanje odgovorilo, da jih novice zanimajo, neopredeljenih je 10,7 odstotka, nezanimanje pa je izrazilo 8 odstotkov. Med moškimi in ženskami ni večjih odstopanj, zelo zainteresiranih je 41,8 odstotka, zainteresiranih pa 36,3 odstotka moških, pri ženskah je zelo zainteresiranih 42,6 odstotka, zainteresiranih pa 33,6 odstotka.

Pri starostni strukturi spletnega občinstva je opazno rahlo naraščanje zanimanja za novice s starostjo. V najmlajši starostni skupini, ki jo preučuje raziskava MOSS, pri mladih med 10. in 14. letom starosti se za novice zanima le slabih 14 odstotkov spletne populacije. Pri mladih med 15. in 24. letom starosti zanimanje naraste na 71,7 odstotka. Pri starostnih skupinah nad 25 let je za novice zainteresirane več kot 80 odstotkov spletne populacije. Najvišji delež se za to tematiko zanima v starostni skupini nad 55 let.
Graf: Zanimanje spletne populacije za novice po starostnih skupinah.
 
Valuta MOSS junij 2015 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 30. junijem 2015. Doseg pove, koliko različnih oseb s slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.
 
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 30. junijem 2015 znaša 1.459.440 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 580,5 milijonov prikazov. Junija 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 509.656 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v juniju 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, najdi.si, rtvslo.si, Med.Over.Net, slovenskenovice.si, avto.net, zurnal24.si ter itis.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več