Uporabniki z višjimi dohodki gospodinjstva pogosteje iščejo turistične informacije na spletu English

Uporabniki z višjimi dohodki gospodinjstva pogosteje iščejo turistične informacije na spletu

Ljubljana, 9. junij 2015: Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) tretjina slovenskih spletnih uporabnikov išče turistične informacije na spletu nekajkrat letno, petina mesečno, desetina pa tedensko. Spletni uporabniki, ki živijo v gospodinjstvih z višjim neto mesečnim dohodkom, pogosteje brskajo po vsebinah, povezanih s potovanji in turizmom.

Slabih 20 odstotkov uporabnikov po turističnih informacijah na spletu brska na mesečni, slabih 10 odstotkov pa na tedenski ravni. Največji delež (36,2 odstotka) uporabnikov uporablja splet za iskanje informacij o turizmu, potovanjih in agencijah nekajkrat letno, petina jih išče manj pogosto, desetina pa je v raziskavi odgovorila, da spleta za ta namen nikoli ne uporablja.

Graf: Pogostost uporabe spleta za iskanje turističnih informacij.

Raziskava MOSS je hkrati pokazala, da turistične informacije na spletu pogosteje iščejo tisti spletni uporabniki, ki živijo v gospodinjstvih z višjim mesečnim neto dohodkom. Med uporabniki z mesečnim dohodkom gospodinjstva do 730 evrov namreč kar 20 odstotkov nikoli ne išče tovrstnih informacij, 15 odstotkov jih išče na mesečni, 10 odstotkov pa na tedenski ravni. V skupini uporabnikov, živečih v gospodinjstvih z dohodkom med 730 in 1460 evri, se jih desetina za turistične informacije sploh ne zanima, mesečno se jih zanima 19 odstotkov, tedensko pa 10 odstotkov. Med spletnim občinstvom, ki živi v gospodinjstvih z mesečnimi prihodki nad 2200 evri, informacij o turizmu na spletu nikoli ne išče le 3 odstotke uporabnikov, mesečno po njih brska kar 26 odstotkov, tedensko pa 11 odstotkov.

Slovenski spletni uporabniki v največji meri uporabljajo operacijski sistem Windows 7 (kar polovica slovenskega spletnega občinstva), sledi sistem Windows 8.1 s 13,5 odstotka uporabniki in Android s 13,1 odstotka uporabniki. Windows XP uporablja 12 odstotkov slovenskega spletnega občinstva, iOS 3,9 odstotka, Mac OS X pa 2,2 odstotka.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več