Glasba in film ostajata med spletnim občinstvom med najbolj priljubljenimi temami English

Glasba in film ostajata med spletnim občinstvom med najbolj priljubljenimi temami

Ljubljana, 20. maj 2015: Za glasbo in filme med slovenskimi spletnimi uporabniki po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) vlada precejšnje zanimanje; kar 65 odstotkov uporabnikov med 10. in 75. letom je izrazilo interes za omenjeni tematiki. Povečano zanimanje prevladuje med mlajšimi generacijami spletnih uporabnikov. V starostni skupini od 15 do 24 let glasba in film zanimata 84 odstotkov uporabnikov.

Z odgovorom "zelo me zanima" je na vprašanje o tematiki glasbe in filma odgovorilo 24 odstotkov vseh spletnih uporabnikov, z "zanima me" pa 40,8 odstotka. Neopredeljenih je ostalo 17,7 odstotka vprašanih v raziskavi MOSS. Glasba in film ne zanimata 13,2 odstotka slovenskega spletnega občinstva. Delež zainteresiranih uporabnikov skozi leta ostaja podoben; leta 2011 je znašal 68 odstotkov, leta 2013 pa 67 odstotkov.

Raziskava MOSS je pokazala, da se za glasbo in film izraziteje zanimajo mlajše generacije spletnih uporabnikov. V starostni skupini med 15. in 24. letom se za glasbo in film zanima 84 odstotkov spletnega občinstva, v skupini med 25. in 34. letom pa 77,6 odstotka. Nekoliko manj, 68 odstotkov uporabnikov, se za glasbo in film zanima v starostni skupini od 35 do 44 let, 58,5 odstotka v skupini od 45 do 54 let ter 50,2 odstotka v skupini nad 55 let.

Graf: Delež spletnih uporabnikov, ki jih zanimata glasba in film, po starostnih skupinah.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 30. aprilom 2015 znaša 1.469.798 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 627,1 milijonov prikazov. Aprila 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 701.516 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v aprilu 2015 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, najdi.si, slovenskenovice.si, Med.Over.Net, avto.net, vizita.si ter itis.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več