Za slovenske moške na spletu najbolj zanimive novice English

Za slovenske moške na spletu najbolj zanimive novice

Ljubljana, 8. maj 2015: Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) slovenske moške na spletu najbolj pritegnejo novice. Sledita jim tematiki avtomobilizma in športa. Moški na slovenskem spletu mesečno porabijo povprečno 17 ur in 40 minut.

Med spletnimi uporabniki moškega spola jih največ, skoraj 23 odstotkov, spada v starostno skupino od 35 do 44 let. Sledijo uporabniki nad 55. letom starosti, uporabniki med 25. in 34. letom ter uporabniki med 45. in 54. letom. Najdaljši čas, 20 ur in pol, mesečno na slovenskih spletnih straneh preživijo uporabniki med 25. in 34. letom starosti.

Infografika: Starostna struktura slovenskih moških na spletu.

Med tematike, ki slovenske moške na spletu najbolj zanimajo, sodijo novice; kar 78,5 odstotka moških te namreč zanimajo oziroma zelo zanimajo. Sledijo avtomobilizem (67,9 odstotka), šport (65,7 odstotka) ter glasba in film (63,5 odstotka). Več kot polovico spletnih uporabnikov zanimata še računalništvo in potovanja.

Graf 1: Delež moških spletnih uporabnikov, ki se zanima za določeno tematiko.

Tedensko ali pogosteje splet za pregledovanje novic uporablja prek 70 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov. Glasbo na spletu na tedenski ravni spremlja 37,5 odstotka, skoraj tretjina pregleduje male oglase, petina pa na spletu raziskuje.

Graf 2: Delež moških spletnih uporabnikov, ki tedensko uporabljajo splet za določen namen.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več