Za tematiko prehrane se najbolj zanimajo starejši uporabniki spleta English

Za tematiko prehrane se najbolj zanimajo starejši uporabniki spleta

Ljubljana, 10. april 2015: Zanimanje za tematiko prehrane med spletnimi uporabniki že več let ostaja na visoki ravni. Delež spletnega občinstva, ki ga po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) tematika prehrane zanima, znaša 58,9 odstotka.

Veliko zanimanje za tematiko prehrane je izrazilo 17,4 odstotka spletnega občinstva, zanimanje pa 41,5 odstotka; skupno 58,9 odstotka. Med neodločenimi je petina spletnih uporabnikov, zanimanja pa ne kaže 16,5 odstotka.

Graf 1: Intenzivnost zanimanja za tematiko prehrane med spletnimi uporabniki.

Pri tematiki prehrane je opazno večje zanimanje med starejšimi spletnimi uporabniki. 69 odstotkov spletnih uporabnikov nad 55. letom starosti je namreč izrazilo zanimanje za vsebine, povezane s prehrano. Delež je nekoliko nižji, a prav tako nadpovprečen glede na celotno spletno populacijo, pri uporabnikih med 45. in 54. letom starosti, zanimanje je po zadnjih podatkih raziskave MOSS potrdilo 63 odstotkov uporabnikov. Blizu povprečja, ki znaša slabih 59 odstotkov, se gibajo spletni uporabniki med 15. in 44. letom starosti. Zanimanje pri mlajšem spletnem občinstvu med 10. in 14. letom starosti je nizko; izrazilo ga je 12 odstotkov spletnih uporabnikov v tej starostni skupini.

Graf 2: Zanimanje za tematiko prehrane med spletnimi uporabniki po starostnih skupinah.

 

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več