Zanimanje za avtomobilizem med uporabniki spleta English

Zanimanje za avtomobilizem med uporabniki spleta

Ljubljana, 20. marec 2015: Po zadnjih podatkih raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) avtomobilizem zanima 49,6 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, zanimanje je večje pri moških in spletnih uporabnikih z neto mesečnim dohodkom med 365 in 1100 evri.

Na vprašanje, ali jih področje zanima, je v preteklem mesecu 14,6 odstotka spletnih uporabnikov odgovorilo, da jih avtomobilizem zelo zanima. 35 odstotkov avtomobilizem zanima, 17,7 odstotka je glede tega neodločenih. Zanimanje je zanikala dobra četrtina uporabnikov.  

Tematika je privlačnejša za moške spletne uporabnike. Močno zanimanje je izrazilo 22,5 odstotka, zanimanje pa 43 odstotkov. Pri ženskah je zelo zainteresiranih 5,5 odstotka spletnih uporabnic, zainteresiranih pa 24,5.
Infografika: Zanimanje za avtomobilizem pri moških in ženskah na slovenskem spletu.
 
Zanimanje za avtomobilizem se razlikuje glede na neto dohodek posameznika. Največji interes je raziskava MOSS zabeležila med spletnimi uporabniki, katerih neto mesečni dohodek znaša med 365 in 730 evri; 13,3 odstotka spletnih uporabnikov je namreč odgovorilo, da se za avtomobilizem zanimajo oziroma zelo zanimajo. Delež je podoben tudi pri uporabnikih z neto dohodkom med 730 in 1100 evri, 12,3 odstotka spletnih uporabnikov avtomobilizem zanima.
 
Graf: Delež spletnih uporabnikov, ki jih avtomobilizem zanima ali zelo zanima, glede na neto mesečni dohodek.
 
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 28. februarjem 2015 znaša 1.471.706 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 662,7 milijonov prikazov. Februarja 2015 znaša ocenjen dodatni doseg 718.651 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v februarju 2015 so bile 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com, najdi.si, slovenskenovice.si, Med.Over.Net, avto.net, vizita.si ter itis.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več