Katere informacije na spletu najbolj zanimajo uporabnike, stare 55 let ali več? English

Katere informacije na spletu najbolj zanimajo uporabnike, stare 55 let ali več?

Ljubljana, 21. november 2014: Po zadnjih podatkih MOSS je 265.066 slovenskih spletnih uporabnikov iz starostne skupine 55 let ali več. Najbolj jih zanimajo novice, informacije o zdravju in zdravilih ter informacije o prehrani. Najvišji doseg MOSS so v oktobru 2014 beležile strani 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com ter najdi.si.

Po zadnjih podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 265.066 spletnih uporabnikov iz starostne skupine 55 let ali več, kar predstavlja 18,64 odstotka vseh spletnih uporabnikov v oktobru 2014. Slovenski spletni uporabniki, stari 55 let ali več, so v oktobru pokazali največ zanimanja za novice; kar 223.511 oziroma 84,32 odstotka vseh spletnih uporabnikov iz te starostne skupine to področje zanima ali zelo zanima. Področje zdravja in zdravil prav tako zanima velik del spletnih uporabnikov iz te starostne skupine, in sicer 182.644 oziroma 68,91 odstotka vseh spletnih uporabnikov iz te starostne skupine, sledijo področje prehrane, ki zanima ali zelo zanima 181.609 uporabnikov, šport zanima ali zelo zanima 160.408 uporabnikov oziroma nekaj več kot 60 odstotkov, sledijo potovanja s 154.620 uporabniki, področje avtomobilizma s 139.798 uporabniki, računalništvo s 133.807 uporabniki ter področja glasbe in filma, mobilne telefonije, nepremičnin, kozmetike itd.

Spletni uporabniki iz starostne skupine 55 let ali več so po zadnjih podatkih v oktobru 2014 v povprečju na spletu preživeli 12 ur in 12 minut, opravili 465 ogledov strani ter 76 obiskov. 
 
 
Slika 1: Zanimanje za najbolj priljubljena področja med uporabniki v starostni skupini 55 let ali več
 
Valuta MOSS oktober 2014 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. oktobrom 2014. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.
 
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. oktobrom 2014 znaša 1.421.739 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 556 milijonov prikazov. Oktobra 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 618.915 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v oktobru 2014 so bile 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com, najdi.si, Med.Over.Net, slovenskenovice.si, itis.si, vizita.si ter delo.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več