Mlade med 15 in 24 letom na spletu najbolj zanimata področji glasbe in filma English

Mlade med 15 in 24 letom na spletu najbolj zanimata področji glasbe in filma

Ljubljana, 22. oktober 2014: Po zadnjih podatkih MOSS je 230.844 slovenskih spletnih uporabnikov iz starostne skupine od 15 do 24 let. Uporabnike iz starostne skupine od 15 do 24 let na spletu najbolj zanimata področji glasbe in filma, sledijo novice in potovanja. Najvišji doseg MOSS so v septembru 2014 beležile strani 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si ter najdi.si.

Po zadnjih podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 230.844 spletnih uporabnikov iz starostne skupine od 15 do 24 let, kar predstavlja 16,26 odstotka vseh spletnih uporabnikov v septembru 2014. Slovenski spletni uporabniki med 15 in 24 letom so v septembru pokazali največ zanimanja za področji glasbe in filma; kar 196.070 oziroma 84,94 odstotka vseh spletnih uporabnikov iz te starostne skupine to področje zanima ali zelo zanima. Področje novic prav tako zanima velik del spletnih uporabnikov iz starostne skupine od 15 do 24 let, in sicer 173.637 oziroma 75,22 odstotka vseh spletnih uporabnikov iz te starostne skupine, sledijo potovanja, ki zanimajo ali zelo zanimajo 142.907 uporabnikov, prehrana zanima ali zelo zanima 124.530 uporabnikov oziroma nekaj več kot polovico uporabnikov, starih od 15 do 24 let, sledijo področje športa s 122.303 uporabniki, področje mobilne telefonije s 111.533 uporabniki, avtomobilizem s 109.686 uporabniki ter področje kozmetike, zdravja in zdravil, računalništva itd.
 
Med spletnimi uporabniki iz starostne skupine od 15 do 24 let je 131.520 žensk ter 99.324 moških.
 
Spletni uporabniki iz starostne skupine od 15 do 24 let so po zadnjih podatkih v povprečju na spletu preživeli 10 ur in 37 minut, opravili povprečno 363 ogledov strani ter v povprečju 50 obiskov. 
 
 
 
Slika 1: Zanimanje za določeno področje med uporabniki v starostni skupini od 15 do 24 let
 
Valuta MOSS september 2014 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 30. septembrom 2014. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.
 
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 30. septembrom 2014 znaša 1.419.704 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj manj kot 626 milijonov prikazov. Septembra 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 669.963 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v septembru 2014 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, najdi.si, slovenskenovice.si, avto.net, itis.si, vizita.si ter zadovoljna.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več