Več kot 70 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov vsaj enkrat letno nakupuje v domačih spletnih trgovinah English

Več kot 70 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov vsaj enkrat letno nakupuje v domačih spletnih trgovinah

Ljubljana, 19. september 2014: Po zadnjih podatkih MOSS 70,01 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov vsaj enkrat letno nakupuje v slovenskih spletnih trgovinah. Najvišji doseg MOSS so v avgustu 2014 beležile strani 24ur.com, siol.net, bolha.com, najdi.si ter rtvslo.si.

Po zadnjih podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 27,94 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, ki v domačih spletnih trgovinah nakupujejo nekajkrat letno, 15,62 odstotka mesečno, 5,10 odstotka tedensko ali pogosteje, 21,35 odstotka manj pogosto, 25,88 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov pa nakupov v domačih spletnih trgovinah ne opravlja.
Med spletnimi uporabniki, ki vsaj enkrat letno nakupujejo v domačih spletnih trgovinah, je  474.812 žensk ter 521.155 moških, obeh največ iz starostne skupine od 25 do 34 let.
Med spletnimi uporabniki, ki vsaj enkrat letno nakupujejo v domačih spletnih trgovinah, jih 26,40 odstotka med drugim zanima ali zelo zanima področje kozmetike, 35,31 odstotka zanima ali zelo zanima področje računalništva, 34,59 odstotka zanima ali zelo zanima področje mobilne telefonije, 40,59 odstotka pa zanima ali zelo zanima področje zdravja in zdravil.
 

 
Slika 1: Namen in pogostost uporabe interneta: nakupovanje preko interneta v Sloveniji


Valuta MOSS avgust 2014 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. avgustom 2014. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.


Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. avgustom 2014 znaša 1.422.569 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 587 milijonov prikazov. Avgusta 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 683.028 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v avgustu 2014 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, najdi.si, rtvslo.si, slovenskenovice.si, avto.net, vizita.si, zadovoljna.si ter itis.si.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več