Več kot polovico slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo informacije o prehrani English

Več kot polovico slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo informacije o prehrani

Ljubljana, 10. september 2014: Po zadnjih podatkih MOSS najmanj 59,97 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo informacije o prehrani.

Po zadnjih podatkih MOSS kar 41,96 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo informacije o prehrani, 18,01 odstotka uporabnikov to področje zelo zanima, 20,57 odstotka spletnih uporabnikov informacije o prehrani niti zanimajo niti ne zanimajo, 8,87 odstotka uporabnikov ne zanimajo, 6,74 odstotka spletnih uporabnikov pa področje prehrane sploh ne zanima.

Največ spletnih uporabnikov, ki jih področje prehrane zanima ali zelo zanima, je iz starostne skupine od 25 do 34 let.

Med spletnimi uporabniki, ki jih področje prehrane zanima ali zelo zanima, je 360.392 moških ter 496.978 žensk. Med spletnimi uporabniki, ki jih zanima ali zelo zanima področje prehrane, je 490.937 spletnih uporabnikov, ki jih zanima tudi področje zdravja in zdravil, ter 203.762 spletnih uporabnikov, ki jih zelo zanima področje zdravja in zdravil.
Med spletnimi uporabniki, ki jih zanimajo ali zelo zanimajo informacije o prehrani, je 52.004 spletnih uporabnikov, ki nakupujejo preko domačih spletnih trgovin tedensko ali pogosteje, ter 140.443 uporabnikov, ki preko domačih spletnih trgovin nakupujejo vsaj enkrat mesečno.


 
Slika1: Področje zanimanja: prehrana

Poleg podatkov o dosegu v MOSS vključenih spletnih strani se v okviru tehnične meritve zbirajo tudi sistemski podatki o spletnih brskalnikih, operacijskih sistemih, mobilnih napravah, ločljivosti zaslona itd. Po zadnjih podatkih je največji delež slovenskih spletnih uporabnikov avgusta 2014
do spleta dostopal s Samsungovih mobilnih naprav, in sicer 40,51 odstotka, z Applovih mobilnih naprav pa je do spleta dostopalo 31,87 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov.
Med spletnimi uporabniki, ki so do v MOSS vključenih spletnih strani dostopali iz tujine, je največji delež uporabnikov, in sicer 27,81 odstotka, dostopal iz Hrvaške, sledijo Nemčija z 8,86 odstotka, Avstrija s 7,25 odstotka, Srbija s 5,98 odstotka ter Švica s 5,33 odstotka spletnih uporabnikov.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več