Več kot polovico slovenskih spletnih uporabnikov zanima področje avtomobilizma English

Več kot polovico slovenskih spletnih uporabnikov zanima področje avtomobilizma

Ljubljana, 6. avgust 2014: Po zadnjih podatkih MOSS najmanj 50,25 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov zanima področje avtomobilizma.

Po zadnjih podatkih MOSS kar 34,91 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov zanima področje avtomobilizma, 15,34 odstotka uporabnikov to področje zelo zanima, 17,97 odstotka spletnih uporabnikov avtomobilizem niti zanima niti ne zanima, 12,57 odstotka uporabnikov ne zanima, 15,59 odstotka spletnih uporabnikov pa področje avtomobilizma sploh ne zanima.

Največ spletnih uporabnikov, ki jih področje avtomobilizma zanima ali zelo zanima, je iz starostne skupine od 35 do 44 let.

Med spletnimi uporabniki, ki jih področje avtomobilizma zanima ali zelo zanima, je 509.102 moških uporabnikov ter 221.268 ženskih uporabnic. Nekaj manj kot petina oziroma 17,89 odstotka teh spletnih uporabnikov je po zadnjih podatkih tedensko ali pogosteje pregledovalo male oglase na spletu, 13,35 odstotka uporabnikov pa je male oglase pregledovalo vsaj enkrat mesečno.

Slika1: Področje zanimanja: avtomobilizem

Poleg podatkov o dosegu v MOSS vključenih spletnih strani se v okviru tehnične meritve zbirajo tudi sistemski podatki o spletnih brskalnikih, operacijskih sistemih, mobilnih napravah, ločljivosti zaslona itd. Po zadnjih podatkih je največji delež slovenskih spletnih uporabnikov julija 2014
do spleta dostopal s Samsungovih mobilnih naprav, in sicer 40,67 odstotka, z Applovih mobilnih naprav je do spleta dostopalo 31,19 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

 

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več