Več kot tretjina slovenskih spletnih uporabnikov vsaj enkrat letno pregleduje informacije o borzi, vrednostnih papirjih ter skladih English

Več kot tretjina slovenskih spletnih uporabnikov vsaj enkrat letno pregleduje informacije o borzi, vrednostnih papirjih ter skladih

Ljubljana, 23. julij 2014: Po zadnjih podatkih MOSS 33,96 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov vsaj enkrat letno splet uporablja za pregledovanje informacij o borzi, vrednostnih papirjih in skladih. Najvišji doseg MOSS so v juniju 2014 beležile strani 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, najdi.si ter bolha.com.

Po zadnjih podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 5,36 odstotka spletnih uporabnikov, ki so v juniju 2014 obiskali vsaj eno od v MOSS vključenih spletnih strani, odgovorilo, da tedensko ali pogosteje brskajo po informacijah o borzi, vrednostnih papirjih ter skladih, 5,53  odstotka spletnih uporabnikov mesečno, 16,79 odstotka uporabnikov po tovrstnih straneh brska manj pogosto, 62,41 odstotka uporabnikov nikoli, 6,28 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov pa nekajkrat letno.
 

Med spletnimi uporabniki, ki so po informacijah o borzi, vrednostnih papirjih ter skladih v juniju 2014 brskali tedensko ali pogosteje, je bilo 22.360 žensk ter 55.516 moških. Med predstavnicami nežnejšega spola, ki brskajo po bančnih spletnih straneh tedensko ali pogosteje, je največ spletnih uporabnic iz starostne skupine od 45 do 54 let, moških uporabnikov pa je prav tako največ iz starostne skupine od 45 do 54 let.
 


Slika 1: Namen in pogostost uporabe interneta: informacije o borzi, vrednostnih papirjih ter skladih

Kdo so povprečni slovenski spletni uporabniki in kakšne so njihove navade na spletu?


Po zadnjih podatkih MOSS je povprečni slovenski spletni uporabnik v juniju 2014 za brskanje po spletu porabil več kot 11 ur (11 ur in 4 minute) ter v povprečno 60-ih obiskih opravil 402 prikaza strani.
Med slovenskimi spletnimi uporabniki je 49 odstotkov žensk ter 51 odstotkov moških uporabnikov. Moški spletni uporabniki so aktivnejši, saj na spletu v povprečju preživijo 13 ur in 31 minut, kar je precej več kot ženske uporabnice, ki na spletu preživijo 8 ur in 29 minut.

Zadnji podatki MOSS kažejo sledečo strukturo spletnih uporabnikov po izobrazbi: spletnih uporabnikov s končano osnovno šolo ali manj je 11,36 odstotka; s triletno poklicno šolo 20,24 odstotka; s štiriletno srednjo šolo 27,10 odstotka; višjo, visoko šolo, univerzo ali več 21,19 odstotka; še šolajočih se pa je 20,10 odstotka spletih uporabnikov.

Med vsemi so najbolj aktivni spletni uporabniki s končano osnovno šolo ali manj, ki v povprečju na spletu preživijo 14 ur in 24 minut ter povprečno opravijo nekaj več kot 561 prikazov.

Valuta MOSS junij 2014 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 30. junijem 2014. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 30. junijem 2014 znaša 1.453.545 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 585 milijonov prikazov. Junija 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 611.003 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v juniju 2014 so bile 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, najdi.si, bolha.com, slovenskenovice.si, avto.net, vizita.si, itis.si ter moskisvet.com.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več