Mali oglasi na spletu najbolj zanimajo spletne uporabnike med 35 in 44 letom starosti English

Mali oglasi na spletu najbolj zanimajo spletne uporabnike med 35 in 44 letom starosti

Ljubljana, 8. julij 2014: Po zadnjih podatkih MOSS male oglase na spletu tedensko ali pogosteje prebira 25,24 odstotkov spletnih uporabnikov.

Po zadnjih podatkih MOSS male oglase na spletu vsaj enkrat letno prebira 83,65 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov: 25,24 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov male oglase prebira tedensko ali pogosteje; 22,60 odstotka mesečno, 17,19 odstotka uporabnikov nekajkrat letno, 18,62 odstotka pa manj pogosto; delež spletnih uporabnikov, ki malih oglasov ne prebira, je 12,58 odstotka.

 
Največ spletnih uporabnikov, ki prebirajo male oglase na spletu tedensko ali pogosteje, je iz starostne skupine od 35 do 44 let, sledijo jim uporabniki iz starostnih skupin 25 do 34 let ter 45 do 54 let. Med uporabniki, ki male oglase prebirajo tedensko ali pogosteje, je 62 odstotkov moških in 38 odstotkov žensk.
 
Po zadnjih podatkih je spletnih uporabnikov, ki brskajo po malih oglasih tedensko ali pogosteje, 364.016. Ti uporabniki so v povprečju na spletu preživeli 13 ur, opravili povprečno 63 obiskov ter 542 prikazov strani.
 
 
 
Slika1: Namen in pogostost uporabe interneta: mali oglasi
 
Poleg podatkov o dosegu v MOSS vključenih spletnih strani se v okviru tehnične meritve zbirajo tudi sistemski podatki o spletnih brskalnikih, operacijskih sistemih, mobilnih napravah, ločljivosti zaslona itd. Po zadnjih podatkih je največji delež slovenskih spletnih uporabnikov junija 2014 uporabljal spletni brskalnik Google Chrome, in sicer 35,93 odstotka, Mozilla Firefox je uporabljalo 30,75 odstotka uporabnikov ter Microsoft Internet Explorer 19,49 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, ki so v juniju 2014 obiskali vsaj eno od v MOSS vključenih spletnih strani.
V mesecu juniju 2014 je največji delež uporabnikov do spleta dostopal s Samsungovih mobilnih naprav, in sicer 39,78 odstotka, z Applovih mobilnih naprav je do spleta dostopalo 32,80 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več