Več kot polovica spletnih uporabnikov brska po bančnih spletnih straneh English

Več kot polovica spletnih uporabnikov brska po bančnih spletnih straneh

Ljubljana, 19. junij 2014: Po zadnjih podatkih MOSS 58,26 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov vsaj enkrat letno splet uporablja za brskanje po bančnih spletnih straneh. Najvišji doseg MOSS so v maju 2014 beležile strani 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, najdi.si ter bolha.com.

Po zadnjih podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je 15,26 odstotka spletnih uporabnikov, ki so v maju 2014 obiskali vsaj eno od v MOSS vključenih spletnih strani, odgovorilo, da tedensko ali pogosteje brskajo po bančnih spletnih straneh, 18,21 odstotka spletnih uporabnikov mesečno, 15,46 odstotka uporabnikov po bančnih spletnih straneh brska manj pogosto, 37,98 odstotka uporabnikov nikoli, 9,43 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov pa nekajkrat letno.
 
Med spletnimi uporabniki, ki so po bančnih spletnih straneh v maju 2014 brskali tedensko ali pogosteje, je bilo 92.819 žensk ter 125.811 moških. Med predstavnicami nežnejšega spola, ki brskajo po bančnih spletnih straneh tedensko ali pogosteje, je največ spletnih uporabnic iz starostne skupine od 45 do 54 let, moških uporabnikov pa je največ iz starostne skupine od 35 do 44 let.
 
Spletni uporabniki, ki so brskali po bančnih straneh tedensko ali pogosteje, so na spletu v povprečju preživeli 12 ur in 9 minut, opravili so nekaj več kot 93 milijonov ogledov strani ter nekaj manj več 15 milijonov obiskov.
 
 
Slika 1: Namen in pogostost uporabe interneta: brskanje po bančnih straneh
 
Valuta MOSS maj 2014 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. majem 2014. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.
 
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. majem 2014 znaša 1.442.293 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 580 milijonov prikazov. Maja 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 662.952 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v maju 2014 so bile 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, najdi.si, bolha.com, slovenskenovice.si, avto.net, zurnal24.si, vizita.si, itis.si ter zadovoljna.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več