Turistične informacije prebira več kot 85 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov English

Turistične informacije prebira več kot 85 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov

Ljubljana, 10. junij 2014: Po zadnjih podatkih MOSS nekaj več kot 85 odstotkov slovenskih spletnih uprabnikov na spletu vsaj enkrat letno brska po turističnih informacijah.

Po zadnjih podatkih MOSS turistične informacije na spletu prebira 86,80 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov: 10,21 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov turistične informacije prebira tedensko ali pogosteje; 19,79 odstotka mesečno, 36,51 odstotka uporabnikov nekajkrat letno, 20,29 odstotka pa manj pogosto. Delež spletnih uporabnikov, ki turističnih informacij ne prebira, je 8,94 odstotka.

 
Največ spletnih uporabnikov, ki prebirajo turistične informacije na spletu tedensko ali pogosteje, je iz starostne skupine od 45 do 54 let. Med uporabniki, ki turistične informacije prebirajo tedensko ali pogosteje, je 51 odstotkov moških in 49 odstotkov žensk.
 
Po zadnjih podatkih je spletnih uporabnikov, ki brskajo po turističnih informacijah tedensko ali pogosteje, 146.403. Ti uporabniki so v povprečju na spletu preživeli 11 ur in 2 minuti, opravili povprečno 55 obiskov ter v povprečju 401 prikaz strani.
 
Slika1: Namen in pogostost uporabe interneta: turistične informacije (potovanje, agencije)
 
Poleg podatkov o dosegu v MOSS vključenih spletnih straneh se v okviru tehnične meritve zbirajo tudi sistemski podatki o spletnih brskalnikih, operacijskih sistemih, mobilnih napravah, ločljivosti zaslona itd. Po zadnjih podatkih je največji delež slovenskih spletnih uporabnikov maja 2014 uporabljal spletni brskalnik Google Chrome, in sicer 35,06 odstotka, Mozilla Firefox je uporabljalo 31,05 odstotka uporabnikov, Microsoft Internet Explorer pa 20,17 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, ki so v maju 2014 obiskali vsaj eno od v MOSS vključenih spletnih strani.
V mesecu maju 2014 je največji delež uporabnikov do spleta dostopal s Samsungovih mobilnih naprav, in sicer 39,16 odstotka in z Applovih mobilnih naprav, 33,34 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov.
 
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več