Internetni radio ter glasba na spletu English

Internetni radio ter glasba na spletu

Ljubljana, 21. maj 2014: Po zadnjih podatkih MOSS radio ali glasbo prek spleta tedensko ali pogosteje posluša 40,25 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov. Najvišji doseg MOSS so v aprilu 2014 beležile strani 24ur.com, siol.net, bolha.com, najdi.si ter rtvslo.si.

Po zadnjih podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS), je 40,25 odstotka spletnih uporabnikov, ki so v aprilu 2014 obiskali vsaj eno od v MOSS vključenih spletnih strani, odgovorilo, da tedensko ali pogosteje poslušajo radio ali glasbo na spletu, 18,52 odstotka spletnih uporabnikov mesečno, 13,51 odstotka uporabnikov radio ali glasbo na spletu posluša manj pogosto, 13,42  odstotka uporabnikov nikoli, 10,05 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov pa nekajkrat letno.

Med spletnimi uporabniki, ki so glasbo ali radio na spletu v aprilu 2014 poslušali tedensko ali pogosteje, je bilo 295.565 žensk ter 281.397 moških. Med predstavnicami nežnejšega spola, ki poslušajo glasbo ali radio na spletu tedensko ali pogosteje, je največ spletnih uporabnic iz starostne skupine od 15 do 24 let, moških uporabnikov pa je največ iz starostne skupine od 25 do 34 let.
 
Spletni uporabniki, ki so poslušali glasbo ali radio na spletu tedensko ali pogosteje, so na spletu v povprečju preživeli 12 ur in 2 minut ter v povprečju opravili 61 obiskov in povprečno 419 prikazov strani.
 
 
Slika 1: Namen in pogostost uporabe interneta: poslušanje radia ali glasbe
 
Poleg podatkov o dosegu v MOSS vključenih spletnih strani se v okviru tehnične meritve zbirajo tudi sistemski podatki o spletnih brskalnikih, operacijskih sistemih, mobilnih napravah, ločljivosti zaslona itd. Po zadnjih podatkih največ slovenskih spletnih uporabnikov uporablja mobilne naprave Samsung (39,31 odstotka) ter mobilne naprave Apple (33,69 odstotka).
 
Valuta MOSS april 2014 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 30. aprilom 2014. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.
 
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 30. aprilom 2014 znaša 1.433.592 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 590 milijonov prikazov. Aprila 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 601.239   
 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.
 
Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v aprilu 2014 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, najdi.si, rtvslo.si, slovenskenovice.si, avto.net, zurnal24.si, vizita.si ter itis.si.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več