Več kot tri četrtine spletnih uporabnikov na splet po novice English

Več kot tri četrtine spletnih uporabnikov na splet po novice

Ljubljana, 13. maj 2014: Po zadnjih podatkih MOSS nekaj več kot tri četrtine slovenskih spletnih uprabnikov na spletu prebira novice.

Po zadnjih podatkih MOSS novice na spletu prebira več kot tri četrtine slovenskih spletnih uporabnikov: 41,51 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov novice zanimajo; 36,42 odstotka  zelo zanimajo, medtem ko je delež spletnih uporabnikov, ki jih novice ne zanimajo zelo majhen: 3,54 odstotka je spletnih uporabnikov, ki jih novice ne zanimajo; 3,99 odstoka pa je spletnih uporabnikov, ki jih novice sploh ne zanimajo.

 
Največ spletnih uporabnikov, ki prebirajo novice na spletu, je iz starostne skupine od 25 do 34 let.
 
Spletni uporabniki, ki prebirajo novice, so v povprečju na spletu preživeli 13 ur in 23 minut, opravili povprečno 71 obiskov ter v povprečju 469 prikazov.
 
 
Slika1: Področje zanimanja - Novice
 
Ob primerjavi podatkov za enako obdobje v preteklih letih opazimo, da je zanimanje slovenskih spletnih uporabnikov za novice konstantno na visokem nivoju. Delež spletnih uporabnikov, ki jih novice zanimajo, je že od leta 2010 naprej nad 75-imi odstotki.
 
 
            marec 2010             marec 2011                  marec 2012                 marec 2013                marec 2014
 
 
Slika2: Področje zanimanja – Novice – me zanimajo ali zelo me zanimajo (trend marec 2010, 2011, 2012, 2013 ter 2014 v odstotkih)
 
 
 
Kdo so slovenski spletni uporabniki in kakšne so njihove navade?
 
Po zadnjih podatkih MOSS je povprečen slovenski spletni uporabnik v marcu 2014 za brskanje po spletu porabil več kot 12 ur (12 ur in 13 minut) ter v povprečno 63-ih obiskih opravil 437 prikazov. 
Med slovenskimi spletnimi uporabniki je 48 odstotkov žensk ter 52 odstotkov moških uprorabnikov.  Moški spletni uporabniki so aktivnejši, saj na spletu v povprečju preživijo 14 ur in 55 minut, kar je precej več kot ženske uporabnice, ki na spletu preživijo 9 ur in 17 minut. Omenjena razlika v aktivnosti na spletu med spoloma se je v primerjavi z enakim obdobjem v lanskem letu povečala: v marcu 2013 so namreč moški spletni uporabniki na spletu v povprečju preživeli 15 ur in 44 minut, uporabnice pa so na spletu preživele 10 ur in 41 minut.
 
Zadnji podatki MOSS kažejo sledečo starostno strukturo spletnih uporabnikov: spletnih uporabnikov v starostni skupini od 10 do 14 let je 6,33 odstotka; od 15 do 24 let 16,26 odstotka; od 25 do 34 let 21,01 odstotka; od 35 do 44 let 19,84 odstotka; od 45 do 54 let 17,61 odstotka in nad 55 let 18,95 odstotka spletih uporabnikov.
 
Med vsemi so najbolj aktivni spletni uporabniki v starostni skupini od 25 do 34 let, ki v povprečju na spletu preživijo 13 ur in 44 minut ter povprečno opravijo nekaj več kot 480 prikazov. 
 
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več