Mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov. English

Mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov.

Ljubljana, 20. marec 2014: Po zadnjih podatkih MOSS vsaj 44,69 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov zanima mobilna telefonija. Najvišji doseg MOSS so v februarju 2014 beležile strani 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com ter najdi.si.

Po zadnjih podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS), je 32,62 odstotka spletnih uporabnikov, ki so v februarju 2014 obiskali vsaj eno od v MOSS vključenih spletnih strani, odgovorilo, da jih področje mobilne telefonije zanima, 12,07 odstotka uporabnikov to področje zelo zanima, 27,29 odstotka uporabnikov področje mobilne telefonije niti zanima niti ne zanima, 13,32 odstotka uporabnikov ne zanima, 9,14 odstoka uporabnikov sploh ne zanima, 5,55 odstotka uporabnikov pa ni podalo odgovora.

Med spletnimi uporabniki, ki jih področje mobilne telefonije zelo zanima, je največ uporabnikov moškega spola iz starostne skupine od 30 do 45 let. Med predstavnicami nežnejšega spola, ki jih področje mobilne telefonije zelo zanima, je največ uporabnic iz starostne skupine od 15 do 24 let. Med spletnimi uporabniki, ki jih mobilna telefonija zelo zanima, je največ uporabnikov s povprečnim mesečnim neto dohodkom od 730 do 1100 EUR.
 

 
Slika 1: Področje zanimanja: mobilna telefonija

Poleg podatkov o dosegu v MOSS vključenih spletnih strani se v okviru tehnične meritve zbirajo tudi sistemski podatki o spletnih brskalnikih, operacijskih sistemih, mobilnih napravah, ločljivosti zaslona itd. Po zadnjih podatkih največji delež slovenskih spletnih uporabnikov uporablja mobilne naprave Samsung (39,01 odstotka) ter mobilne naprave Apple (34,61 odstotka).
 
Valuta MOSS februar 2014 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 28. februarjem 2014. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 28. februarjem 2014 znaša 1.447.693 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 650 milijonov prikazov. Februarja 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 632.783 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v februarju 2014 so bile 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com, najdi.si, slovenskenovice.si, zurnal24.si, vizita.si, avto.net ter itis.si.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več