Šport zanima več kot polovico slovenskih spletnih uporabnikov English

Šport zanima več kot polovico slovenskih spletnih uporabnikov

Ljubljana, 3. marec 2014: Po zadnjih podatkih MOSS vsaj 54 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov zanima področje športa. Najvišji doseg MOSS so v januarju 2014 beležile strani 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si ter najdi.si.

Po zadnjih podatkih Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS), je 30,61 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, ki so v januarju 2014 obiskali vsaj eno od v MOSS vključenih spletnih strani, odgovorilo, da jih področje športa zanima, 24,18 odstotka uporabnikov je odgovorilo, da jih to področje zelo zanima, 19,23 odstotka uporabnikov področje športa niti zanima niti ne zanima, 10,94 odstotka jih ne zanima, 10,52 odstotka jih sploh ne zanima, 4,52 odstotka uporabnikov pa ni podalo odgovora. Med spletnimi uporabniki, ki jih področje športa zelo zanima, je največ uporabnikov moškega spola  iz starostne skupine od 30 do 45 let. Med predstavnicami nežnejšega spola, ki jih področje športa zelo zanima, je največ uporabnic iz starostne skupine od 15 do 24 let.

 
Slika 1: Področje zanimanja: šport


Poleg podatkov o dosegu v MOSS vključenih spletnih strani se v okviru tehnične meritve zbirajo tudi sistemski podatki o spletnih brskalnikih, operacijskih sistemih, mobilnih napravah, ločljivosti zaslona itd. Po zadnjih podatkih največji delež slovenskih spletnih uporabnikov, ki so v januarju 2014 obiskali katero od v MOSS vključenih spletnih strani, uporablja spletni brskalnik Google Chrome (33,74 odstotka) ter spletni brskalnik Mozilla Firefox (33,48 odstotka). Uporabniki so v januarju 2014 za mobilni dostop do v MOSS sodelujočih spletnih strani največkrat uporabljali napravo Apple iPad (v 26,41 odstotka primerov).

Valuta MOSS januar 2014 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. januarjem 2014. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta MOSS je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. januarjem 2014 znaša 1.456.288 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci  spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj  manj kot 689 milijonov prikazov. Januarja 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 624.942   
 uporabnikov
, ki so dostopali do strani z IP številk lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v januarju 2014 so bile 24ur.com, siol.net, bolha.com, rtvslo.si, najdi.si, vizita.si, avto.net, itis.si, slovenskenovice.si ter zadovoljna.si.*

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.


* Opomba: Zaradi tehnično nepravilno nameščene merilne kode se rezultati za spletno stran www.zurnal24.si za december 2013 in januar 2014 na objavijo.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več