Raje nakupujemo preko domačih spletnih trgovin kot v tujini English

Raje nakupujemo preko domačih spletnih trgovin kot v tujini

Ljubljana, 13. januar 2014: Po zadnjih podatkih MOSS nekaj več kot 70 odstotkov slovenskih spletnih uprabnikov opravlja nakupe v domačih spletnih trgovinah.

 Po zadnjih podatkih MOSS v domačih spletnih trgovinah nakupuje 70,40 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov; 5,21 odstotka jih nakupuje tedensko ali pogosteje, 15,88 odstotka mesečno, 26,83 odstotka nekajkrat letno, 22,48 odstotka manj pogosto, 29,59 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov pa v domačih spletnih trgovinah sploh ne nakupuje.

 
Slovenski spletni uporabniki sodeč po zadnjih podatkih bolj zaupajo domačim spletnim trgovinam, saj se je za nakup v tujih spletnih trgovinah v istem obdobju odločilo 46,73 odstotka uporabnikov.
 
Med spletnimi uporabniki, ki opravljajo nakupe v domačih spletnih trgovinah, je 53,14 odstotka moških in 46,86 odstotka žensk. Največ spletnih uporabnikov, ki nakupujejo v domačih spletnih trgovinah, je starih med 30 in 45 let.
 
 
Slika1: Namen in pogostost uporabe interneta: nakupovanje preko interneta v Sloveniji
 
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v
obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več