Po turistične informacije na splet English

Po turistične informacije na splet

Ljubljana, 19. junij 2013: Po zadnjih podatkih MOSS nekaj več kot 88 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov prebira turistične informacije na spletu.

V maju 2013 je 88,18 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, ki so obiskali kakšno izmed strani sodelujočih v MOSS-u, izjavilo, da vsaj enkrat letno splet obiščejo z namenom prebiranja turističnih informacij. Največji delež, 36,22 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, turistične informacije prebira nekajkrat letno, 20,98 odstotka uporabnikov mesečno, 20,91 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov turistične informacije prebira manj pogosto, nekaj več kot 10 odstotkov tedensko ali pogosteje, 11,81 odstotka spletnih uporabnikov pa turistične informacije na spletu ne zanimajo. Med slovenskimi spletnimi uporabniki, ki prebirajo turistične informacije, jih je 54,2 odstotka moškega spola in 45,8 odstotka ženskega spola.


Slika1: Prebiranje turističnih informacij na spletu v odstotkih
 
 
Vir: MOSS, maj 2013
 
Valuta MOSS je mesečni doseg
 
Valuta MOSS maj 2013 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. majem 2013. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.
 
Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. majem 2013 znaša 1.381.768 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci 87 spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj manj kot 645 milijonov prikazov. Maja 2013 znaša ocenjen dodatni doseg (tujina) 580.425 in predstavlja število uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk lociranih izven Slovenije.
 
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o., iz Ljubljane.

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več