Uporabniki spleta glede na zaposlitveni status English

Uporabniki spleta glede na zaposlitveni status

Ljubljana, 23. april 2013: Po zadnjih podatkih MOSS je največji delež slovenskih spletnih uporabnikov zaposlen v podjetjih, najmanjši delež predstavljajo gospodinje.

Marca 2013 je bilo nekaj manj kot 37 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, ki so obiskali katero izmed v MOSS sodelujočih strani, zaposlenih v podjetjih, sledijo jim spletni uporabniki, ki so zaposleni v javnem sektorju z nekaj manj kot 13 odstotki ter upokojenci z 10,71 odstotka. Tem trem skupinam sledijo še osnovnošolci z 8,64 odstotka, samozaposleni z 8,21 odstotka, brezposelni s 7,99 odstotka, študenti s 6,74 odstotka in dijaki s 4,52 odstotka, najmanj aktivne so bile gospodinje z 0,75-odstotnim deležem.

Slika1: Uporabniki spleta glede na zaposlitveni status v odstotkih

 Vir: MOSS, marec 2013

 

Valuta MOSS je mesečni doseg

Valuta MOSS marec 2013 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 31. marcem 2013. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. marcem 2013 znaša 1.421.650 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci 97 spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj manj kot 738 milijonov prikazov. Marca 2013 znaša ocenjen dodatni doseg (tujina) 676.921 in predstavlja število uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk lociranih izven Slovenije.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.

 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več