Na splet po informacije o mobilni telefoniji English

Na splet po informacije o mobilni telefoniji

Ljubljana, 22. marec 2013: Po zadnjih podatkih MOSS je vsaj 44 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov na splet prišlo po informacije o mobilni telefoniji.

V mesecu februarju 2013 je vsaj 44 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov na splet prišlo po informacije o mobilni telefoniji, nekaj več kot 27 odstotkov uporabnikov pa informacije o mobilni telefoniji na spletu ne zanimajo.


Med spletnimi uporabniki, ki so pregledovali informacije o mobilni telefoniji je bilo več uporabnikov moškega spola. Največ zanimanja za informacije o mobilni telefoniji na spletu so pokazali uporabniki v starostni skupini od 25 do 34 let ter od 35 do 44 let.  

Slika1: Zanimanje slovenskih spletnih uporabnikov za mobilno telefonijo v odstotkih
 
Vir: MOSS, februar 2013

Valuta MOSS je mesečni doseg

Valuta MOSS februar 2013 je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med 1. in 28. februarjem 2013. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije, pridobljenim s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 28. februarjem 2013 znaša 1.378.209 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci 98 spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 683 milijonov prikazov. Februarja 2013 znaša ocenjen dodatni doseg (tujina) 661.278 in predstavlja število uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk lociranih izven Slovenije.
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria, d.o.o. iz Ljubljane.
 

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več