Mali oglasi na spletu English

Mali oglasi na spletu

Ljubljana, 12. marec 2013: Po zadnjih podatkih MOSS nekaj več kot 24 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov tedensko ali pogosteje pregleduje male oglase na spletu.

Male oglase si na spletu ogleduje nekaj več kot 82 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, pri tem si jih skoraj 18 odstotkov ogleduje nekajkrat letno, malo več kot 21 odstotkov vsaj enkrat mesečno, 24 odstotkov tedensko ali pogosteje, skoraj 20 odstotkov pa si male oglase ogleda manj pogosto.

Med spletnimi uporabniki, ki si ogledujejo male oglase na spletu, je več moških uporabnikov; med tistimi, ki si ogledujejo  male oglase tedensko ali pogosteje, prevladujejo moški v starosti od 25 do 34 let.

Slika1: Pogostost pregledovanja malih oglasov na spletu v odstotkih

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več