Gemius Adria izbran za izvajalca MOSS v obdobju 2013 - 2015 English

Gemius Adria izbran za izvajalca MOSS v obdobju 2013 - 2015

Ljubljana, 11. februar 2013: Svet pristopnikov k MOSS je po pozivu k oddaji ponudb za izvajalca raziskave MOSS v obdobju 2013 - 2015 izbral družbo Gemius Adria iz Ljubljane. Raziskava MOSS bo tako že peto leto potekala kontinuirano z mesečno osvežitvijo valutnih podatkov o obiskanosti spletnih strani.

VALUTA MOSS
Osnovni namen raziskave MOSS je zagotoviti enotno spletno medijsko valuto, ki na trgu služi kot informacijski okvir in referenca za zakup spletnega oglasnega prostora ter za vrednotenje spletnih strategij. V raziskavi sodeluje preko 100 slovenskih spletnih strani, vključno z vsemi največjimi slovenskimi spletnimi stranmi, z raziskavo pridobljene podatke pa uporabljajo vse relevantne medijske agencije za izdelavo medijskih načrtov. Tudi v 2013 bo MOSS s kontinuiranim potekom, kredibilnostjo, kakovostjo ter točnostjo podatkov utrjeval status valute za spletne medije in za trg spletnega oglaševanja v Sloveniji.

Valuta MOSS je izmerjen slovenski doseg spletnih strani v obdobju med prvim in zadnjim dnem v mesecu. Doseg pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno stran. Valuta je mesečni doseg, ki je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran s podatkom o velikosti slovenske spletne populacije pridobljene s telefonsko anketo. V izmerjen slovenski doseg, ki je valuta projekta MOSS, pa ni vključen promet iz tujine, saj podatek o ocenjenem dodatnem dosegu iz tujine ni korigiran s podatki telefonske ankete.

Projekt MOSS bo v 2013 potekal pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice že osmo leto zapored. V obdobju 2006 – 2008 je merjenje potekalo dvakrat letno (aprila in septembra), od 2009 naprej pa se projekt MOSS izvaja kontinuirano skozi celo leto.

O GEMIUSU
Gemius je največja spletna raziskovalna agencija v CEE regiji. Podjetje se posveča raziskovanju spletnega trga že od svojih začetkov v letu 1999. Z osredotočenjem posla predvsem na večanje kredibilnosti, kakovosti ter točnosti podatkov je Gemius v manj kot petih letih zrasel v največjo agencijo za raziskavo spletnega trga v CEE regiji. Gemius nudi širok spekter spletnih raziskav svojim strankam v Srednji in Vzhodni Evropi in zagotavlja podatke o vedenju spletnih uporabnikov (gemiusPrism, gemiusHeatMap in gemiusStream), profil spletnega občinstva - audience (gemiusProfile) ter podatke o učinkovitosti oglaševalskih akcij (gemiusEffect, gemiusDirectEffect in gemiusBrandingEffect).

Gemiusova raziskava gemiusAudience je spletna oglaševalska valuta na področju celotne Vzhodne Evrope, kjer v sodelovanju z lokalnimi JIC-I (industrijskimi združenji, Joint industry committee) ter drugimi podjetji na raziskovalnem trgu Gemius nudi točne, visoko-kakovostne meritve spletnega občinstva za medijske planerje ter kupce in prodajalce. V zadnjih nekaj letih je bil Gemius izbran za izvajalca na več kot 10-ih razpisih za merjenje obiskanosti spletnih strani, na katerih se je potegoval z največjimi svetovnimi raziskovalnimi agencijami kot so Nielsen, Comscore, TNS ipd.

Gemius se osredotoča na visoko-kakovostne in etične raziskave ter deluje v skladu s pravili ESOMAR.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v
obdobju 2013/2015 jo izvaja podjetje Gemius Adria.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več