Nakup English

Nakup

Cilj raziskave MOSS je že vse od ustanovitve pod okriljem SOZ zagotoviti podatke, zbrane po enotni metodologiji, ki predstavljajo temelj za vrednotenje spletnih komunikacijskih aktivnosti, ki jih izvajajo oglaševalci v Sloveniji.

MOSS se izvaja kontinuirano, zato so valutni podatki spletnim mestom, ki sodelujejo v meritvi, ter agencijam in oglaševalcem za potrebe medijskega načrtovanja dostopni ves čas.

Podatki MOSS so proti plačilu dostopni vsem zainteresiranim na trgu v obliki paketov, ki se med seboj razlikujejo glede na frekvenco dostavljanja nove baze podatkov MOSS v orodje za medijsko načrtovanje.

Paketi vsebujejo določeno število mesečnih baz podatkov MOSS ter dostop do spletne aplikacije za pregled in obdelavo podatkov, ki nudi vpogled v primerjave med samimi mediji, preseke demografskih struktur različnih medijev, do podatkov pa lahko uporabniki dostopajo tudi s strani ciljnih skupin.

Pristopite k MOSS

Izpolnite prijavnico in se s svojim spletnim mestom udeležite raziskave Merjenja obiskanosti spletnih mest.

Več